Benefits at Work

Veelgestelde vragen

1. Wat is Benefits at Work?

Een uitgebreid voordelenprogramma personeelskortingen. Gerenommeerde merken en bekende pretparken stellen hun producten en diensten ter beschikking tegen uitzonderlijke voorwaarden. Het gebruik van het voordelenplatform is gratis als Officenter klant.

2. Hoe krijg ik toegang tot Benefits at Work?

Bij een eerste bezoek aan de voordelenwebsite is een registratie vereist. Hiervoor dient u uw persoonlijke e-mailadres te gebruiken, samen met de Officenter registratiecode. Niet in het bezit van de code? Vraag deze dan op bij de receptie. Na voltooiing van de registratie, sturen wij u een activeringscode naar het opgegeven e-mailadres. Geef de code in bij "Activeer uw login" op de registratiepagina. Nadien is uw toegang actief en kunt u zich aanmelden met het e-mailadres en het wachtwoord dat u hebt opgegeven tijdens deze registratie.

3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Op de inlogpagina kan u een nieuw wachtwoord aanvragen via de link "Wachtwoord vergeten?" (links onderaan in de grijze kader). Hier dient u uw e-mailadres op te geven dat u hebt gebruikt tijdens de registratie. Vervolgens sturen wij u per e-mail een code, waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

4. Mijn e-mailadres is gewijzigd, wat moet ik doen?

Gelieve ons een bericht te sturen via het contactformulier onderaan de pagina of per mail via support@benefitsatwork.be met onderwerp “Wijziging e-mailadres” en wij passen dit graag voor u aan.

5. Hoe kan ik gebruik maken van de kortingen?

De website is bereikbaar vanaf elk toestel met internetverbinding (laptop, tablet, smartphone,…). Geef hiervoor de URL officenter.benefitsatwork.be in en log in met het e-mailadres en het wachtwoord dat u hebt opgegeven tijdens de registratie. Tip: sla uw gegevens op, zodat u zich niet elke keer dient aan te melden. Bij elke aanbieding staat beschreven hoe u uw korting kan gebruiken. De kortingswijze kan verschillen bij ieder voordeel: online met een promocode op een webshop, door het tonen van een kortingsbon in een winkel, via een online ticketshop, etc.

6. Komen er ook nieuwe voordelen bij?

Regelmatig vullen we het programma aan met nieuwe kortingen. Schrijf u in voor de maandelijkse Benefits at Work nieuwsbrief en mis zo geen enkel voordeel.

7. Wat doen jullie met de gegevens die ik opgeef?

De gevraagde gegevens worden door corporate benefits benelux uitsluitend gebruikt voor de weergave van de website en diens functionaliteiten. De gegevens zijn onderhevig aan de bepalingen inzake gegevensbescherming en zijn niet toegankelijk voor derden. Onze website gebruikt cookies. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy & Cookie Policy.

8. Hebt u nog verdere vragen?

U kan ons contacteren via het contactformulier of per mail via support@benefitsatwork.be. Gelieve per mail steeds uw Officenter locatie mee te geven.

Wist u dat wij voor uw bedrijf ook een gepersonaliseerde voordelenwebsite kunnen opzetten? Voor meer info, neem contact met ons op via info@corporatebenefits.be.